من و آینه..
 
شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : mehdi


اومدم جلوی آینه..
تا بیینم خودمو..
یه اتفاق عجیب افتاد..

دیدم که تصویرم به من نگاه نمیکنه..
سرشو انداخته بود پایین..

تعجب کردم..
صداش زدم..
سرشو بالا اورد..

دیدم چشاش پر اشکه..
تاحالا اینجوری ندیده بودمش...
انگار خودم نبودم...
دستشو از اینه بیرون اورد..
گذاشت رو سینه من...
سردی دستش تا اعماق وجودمو گرفت..
دستشو محکم زدم کنار..
اشک تو چشام حلقه زده بود ولی با همون غرور همیشگی
داشتم جلوی اشکامو میگرفتم با چهره ی مصمم..
ایندفعه من دستمو وارد اینه کردم.. گذاشتم رو سینش..
بهش گفتم..
من بودم:
ساده، بی ریا، خندون، عاشق، بچه، آروم...
اما حالا...
هستم:
زخم خورده، پر از درد ، شکسته، نا اروم،...

بین من و تصویرم ادامه داشت..

این خلسه ی تاریک..
.....
.......
.........

در آخر..

نگاهش کردم..

لبخند زدم..
به شرافتم سوگندخوردم...

پس بگیرم و برگردونم...
خنده هاشو....
عشق تو چشاشو...
آرزو هاشو...
اره پس میگیرم ...
خدااا تو شاهد باش...

وقتی قسم خوردم..

آینه شکست و ریخت روی زمین...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت11:56---16 اسفند 1392
آپـــــــــــــــــم..

صبا
ساعت12:55---6 اسفند 1392
Ohhhhhhhh!

ناتاناییل عاشق
ساعت16:12---27 بهمن 1392
هییییییییییییییییی روزگار



لایک داره...ایول
پاسخ:مرسی


unkown
ساعت9:27---27 بهمن 1392
هـــــی دلــــی! ای کاش واقعا می شد زمان رو برگردوند عقب و همـــــــــــــــه ء اینارو پس گرفت
پاسخ:زمان عقب بر نمیگرده ولی میشه اینارو پس گرفت:)


===
ساعت17:49---26 بهمن 1392
شما
پاسخ:والا چی بگم!! :)


㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت2:25---26 بهمن 1392
وااااااااااای خعععععععععلی ناراحت کننده بود

هعععععععععی
پاسخ:!*_*!


㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت2:20---26 بهمن 1392
سیلام داداشی

مرسی ک ب وبم سر زدی

اگ با تبادل لینک موافقی بوگو تا بلینکمت
پاسخ:چشم:)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: